Loni nám francouzský Peugeot představil prozatimní vrcholovou verzi řady 308, která nese označení GT. Teď je dostupné video, které ukazuje prvek výbavy, jenž někoho z vás asi nepotěší.
Letos v březnu se objeví ještě silnější verze 308 GTi, který nabídne vysoký výkon a skvělý zvuk motoru. O zvuku motoru u slabší 308 GT se asi povedou ode dneška diskuze, protože přiložené video a i samotná automobilka prozradila, že vůz dostane falešný zvuk motoru.
Vůz totiž dostane do série paket Driver Sport Pack, který nabídne i tlačítko Sport. To po stisknutí aktivuje sportovní režim, díky čemuž se stane hodně věcí. Palubní budíky se přebarví do červené barvy, zobrazí se ukazatel aktuálního točivého momentu, tlaku turbodmychadla, ztuhne posilovač řízení, přiostří se odezva plynového pedálu a.... zapne se falešný zvuk motoru. O tom, zda je to dobře či špatně, to necháme na vás, ale poslední moderní trendy falešným zvukům motorů přejí.
Pod kapotou zatím nejrychlejšího Peugeotu 308 GT se objeví benzínový motor 1,6 THP s výkonem 205 koní a šestistupňovou manuální převodovkou. Druhou volbou je dvoulitrový čtyřválec BlueHDI o výkonu 180 koní se spotřebou 4 litry na 100 km a automatickou převodovkou s pádly pod volantem. Zákazník navíc dostane možnost zvolit si zda chce verzi hatchback a nebo kombi.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.