Korejské SUV SsangYong Rexton dostalo po delší době facelift, který decentně změnil vzhled a vylepšil standardní výbavu.
Pro ty kdo to nevědí, základem korejského Rextona je vlastně Mercedes-Benz třídy M. Exteriér vozu je díky faceliftu nyní vybaven novou maskou chladiče, HID předními světlomety s LED diodami pro denní svícení a sadou nových kol z lehkých slitin. Vzadu si své místo našla přepracována světla se svěžejším designem.
Uvnitř kabiny jihokorejského SUV se nachází modernější středová konzola a celokožená sedadla. Ta disponují elektrickým vyhříváním a taktéž funkcí odvětrávání. Příjemnou atmosféru v kabině podtrhují i LED lampičky.
O pohon se postará dieselový motor o objemu 2,0 litru a 2,7 litru, popřípadě benzínový čtyřválec o objemu 3,2 litru. S prvními dvěma motory je spojena 6 stupňová manuální převodovka, zatím co s nejsilnější třidvojkou je spojena 5-rychlostní automatická převodovka. Mezi standardní vybavení patří tempomat, systém bezklíčového odemykání a startování Smart Entry, déšťový senzor a audio systém s technologií Bluetooth.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.