Audi Q7 nové generace má nastavit nová měřítka ve svém segmentu, o což se má postarat jedinečný design a bohatá výbava.
Doposud jsme však mohli novou Q7 vidět jen v modrém laku karoserie, což se dneškem změnilo. Výrobce ukázal novou generaci i v šedém laku, který vypadá "obyčejněni" a stane se podle našeho názoru vyhledávanější volbou. Nová Audi Q7 dostala obří mřížku chladiče a její příď zdobí xenonové, LED nebo na přání Matrix LED světlomety. Naprosto nová je i záď, kde jsou umístěny zadní LED světlomety.
Kabina vozu nabízí vysoce kvalitní materiály a moderní design. Nejdůležitější funkce patří vnitřní LED osvětlení, dřevěné nebo hliníkové obložení a látkové / Alcantarové/ kožené potahy sedadel. K dispozici je také vylepšený informační systém MMI a nový systém klimatizace se svým vlastním displejem a páčkové přepínače. Model může být vybaven i mnoha příplatky, včetně tabletů s displejem o rozměru 10,1 palce a audio systém Bang & Olufsen s 3D efektem.
Za čas se objeví i hybridní verze Q7 e-tron quattro plug-in hybrid, která dostane naftový motor o objemu 3,0 litru a osmistupňovou převodovku Tiptronic s integrovaným elektromotorem. To umožňuje vozidlu produkovat kombinovaný maximální výkon 373 koní a 700 Nm točivého momentu. Do prodeje přijde nová Audi Q7 letos na jaře a například Němci za ní dají minimálně 61 tisíc eur (v přepočtu 1,72 milionu korun).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.