Britská média zveřejnila informaci, že Mercedes-Benz na letošním autosalonu ve Frankfurtu možná odhalí verzi C63 AMG Coupe.
Ještě jsme neviděli ani žádné špionážní snímky standardního Céčka ve verzi Coupe a už tu jsou zvěsti o verzi AMG. Podle britského Auto Expressu bude ostré kupé představeno v září na autosalonu ve Frankfurtu a má to být jeden ze 16 nových modelů plánovaných Mercedesem. Zobrazený návrh v galerii má navíc zřejmě hodně blízko k finálové podobě.
Nejostřejší verze C63 Coupe AMG navíc dostane i některé karosářské detaily z velkého S-Class Coupe a též od AMG GT. Žádné další podrobnosti zatím jsou k dispozici, snad jen kromě toho, že s největší pravděpodobností se pod kapotu C63 Coupe AMG dostane osmiválcový twin-turbo 4.0-litrový motor. Ten má být nabízen ve dvou výkonnostních verzích, první nabídne pro klasické C63 AMG výkon 476 koní a 650 Nm točivého momentu. Druhá specifikace však ze sebe dostane 510 koní a 700 Nm, přičemž se dostane pod kapotu dražší verze C63 Coupe AMG S.
V roce 2016 se modelová řada C-Class doplní o otevřenou verzi kabriolet, která taktéž dostane dvě výše uvedené AMG verze. Zcela bezpochyby se tak máme na co těšit.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?