Prezentuje jej jako nejvíce okruhový Mustang pro běžné silnice všech dob. Na trh jej plánuje uvést již během několika měsíců a vsází na jeho největší změny, které mají skalní zákazníci značky a fandové Mustangů patřičně ocenit.
Největšími inovacemi prošla aerodynamika vozu a snižování hmotnosti. V rámci zlepšení obtékání vzduchu kolem vozu a jeho přítlaku se přepracovával celý design. Nově se objevily otvory na kapotě, větrací otvory v blatnících, speciální úpravy na podvozku ke zlepšení chlazení výfukového potrubí a komponentů na zadní nápravě, přitvrdili také v oblasti difuzorů, splitterů a spoilerů.
Mustang je poháněn nejsilnějším atmosférickým motorem, kterým Ford disponuje. Tedy osmiválcem s uspořádání válců do písmena V o objemu 5,2 litru. Agregát vyvíjí výkon přes 500 koní a maximum točivého momentu dosahuje více než 540 N.m. Všechna síla putuje na zadní nápravu s diferenciálem s omezenou svorností. Jedna z technických lahůdek jsou také 19-ti palcová disky z uhlíkových vláken. Ford je tedy první výrobce, který zavádí disky z uhlíkových vláken jako standartní vybavení.