X-Tomi Design digitálně transformovala koncept Audi Prologue do verze s otevřenou střechou a s modrým lakem karoserie.
Opravdoví fanoušci značky Audi nejsou moc rádi z autonomních modelů, ale protože většina velkých výrobců automobilů již tvrdě pracuje na vlastním řízení automobilů, dříve nebo později to bude velký hit silnic a není nic, co s tím můžeme udělat. Audi již dřív představilo uzavřený model Prologue, který byl schopen sám řídit a byl vybaven autonomním pohonným systémem.
Otevřený koncept se tváří jako eegantní a krásné vozidlo se čtyřmi samostatnými sedadly a maďarský umělec X-Tomi design si s digitální přestavboui opravdu pohrál. Přidaný krásně vypadající modrý lak karoserie podtrhuje výslednou exkluzivitu nového modelu, který je vlastně budoucí vizí toho, jak má vypadat příští generace Audi A8.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.