Příští rok bychom se mohli dočkat toho, že nový Superb se bude nabízet i v ostré variantě vRS. S informací přišel profesor a doktor Winfried Vahland jenž potvrdil, že je v plánu sportovní varianta Superbu.
Pokud by opravdu Škodovka nabídla Superba vRS, mohl by nabízet výkon kolem tří set koní a pohon všech kol. Vahland ke sportovní verzi Superbu také dodává, že zákazníci v souvislosti s logem RS nechtějí vždy jen vyšší výkon, ale raději dají přednost nižší ceně a pohonu 4x4. Pokud jeho myšlenku chápeme dobře, Škodovka by mohla finálního sportovního Superba představit něco ve stylu edice Monte Carlo.
Hlavní starostí u sportovního Superba bude zase opět cena. Vahland k tomu řekl „Je to věc objemů prodeje. Máme pocit, že vRS by bylo velmi nákladné a zákazníci by si jej nemuseli kupovat. „Vůz by měl slušný výkon, ale řekněme, že by nebyl přemotorovaný. Ale sportovní vzhled - na tom už pracujeme.”
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?