Ford Focus ST: za benzín i diesel zaplatíte 698 990 Kč

ar2, 9. ledna 2015, 09:15 Google+

Prozatím nejsilnější hothatch od Fordu pořídíte za necelých 700 tisíc. Za naftu nepřiplácíte, za kombi 20 tisíc.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ford Focus

Ford Focus | foto: Ford

Sdílejte článek

Ford Focus ST prodělal facelift a nyní přichází na tuzemský trh v plné síle. To znamená ve dvou karosářských variantách, hatchback a kombi. A samozřejmě ve dvou motorizacích. Tedy dvoulitry, jedním vznětovým druhým zážehovým oba dva výhradně s manuální skříní.

Benzinový agregát 2,0 EcoBoost vyprodukuje 250 koní a maximum  točivého momentu 360 N.m. To mu dodává slušnou dynamiku, kterou dokazuje i sprint z klidu na 100 km/h, který zvládá za 6,5 sekundy, respektive 6,7 s u verze kombi.

Vznětový agregát je o něco slabší. Dvoulitrový Duratorg TDCi umí vyvinout sílu „jen“ 185 koní a maximum točivého momentu dosahuje rovných 400 N.m. Logicky i dynamika bude slabší, než u benzinového agregátu. Stovku zvládá za 8,1 sekundy, tedy za 8,3 v případě kombíku.

Standartní výbava pro obě motorizace zahrnuje dvouzonovou klimatizaci, šest airbagů, radio s CD a MP3, startovací tlačítko, polokožená sedadla Recaro, kožený volant a hlavice řadící páky, nebo sportovní podvozek s 18-ti palcovými koly. Kombík má navíc černé střešní ližiny.

Vytisknout

Diskuze: Ford Focus ST: za benzín i diesel zaplatíte 698 990 Kč

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Audi Prologue ztratilo svou pevnou střechu - anotační foto

Audi Prologue ztratilo svou pevnou střechu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud