Za pár měsíců nás čeká oficiální premiéra nové generace Škody Superb a o rok později se má na trh dostat i první velké SUV od Škodovky.
V galerii vidíte doposud nejrealističtější snímek konečné podoby velké Škodovky. Vůz dostal úzké světlomety podobné novému Superbu, rozdělená dálková světla, jaké měla současná generace modelu Yeti před faceliftem a nebo agresivně stylizovaný přední nárazník. Spekuluje se i o označení, které původně mělo znít Snowman, jenže dnes je jisté, že jmenovka bude znít jinak.
Aktuálně se Škodovka chlubí označením A Plus, ale ani toto označení nebude nést seriová verze. Vůz nabídne 4,65 metru dlouhou karoserií a do nabídky dorazí verze s pohonem předních i všech čtyř kol. Pod kapotou se ocitnou výhradně čtyřválcové benzinové a dieselové motory.
Škoda postaví prvné velké SUV na platformě MQB a o přenos výkonu se postará manuální a nebo automatická převodovka. Dokonce se uvažuje i o plug-in hybridní verzi, jenž ale přijde možná až s faceliftem, takže to bude ještě nějakou dobu trvat. V interiéru najdeme tři řady sedadel pro sedm pasažérů a při sklopení opěradel druhé a třetí řady by mohlo SUV nabídnout zavazadlový prostor o objemu více než 2 000 litrů.
Nový SUV model by měl začínat na částce 600 tisíc korun a za vrcholné provedení zaplatí zákazník něco kolem 1 milionu Kč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.