BMW M340i - poloviční M3 skutečně vznikne

ar2, 26. prosince 2014, 11:58 Google+

Audi S4 bude mít problém. Poloviční M3 nabídne až 380 koní, vrtané kotouče, ostrý "eMkový" vzhled a volitelně pohon zadních kol či manuální převodovku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
bmw 3

bmw 3 | foto: Motor.es

Sdílejte článek

Rozšiřování modelové nabídky má jeden hlavní cíl. Nabídnout každému zákazníkovi model, který mu bude co možná nejvíce vyhovovat. Kdo u BMW hledal sportovní středně velký sedan, ale neměl na M3, musel jít ke konkurenci, tedy Audi S4, nebo Mercedes C450 AMG Sport. To by se však mělo změnit.


Poloviční M3, se nakonec v rámci dotahování nabídky konkurence přeci jen dočká sériové výroby. Předpokládaný název bude M340i, po vzoru menších, v současnosti ještě označovaných M235i a M135i, které brzy přejdou na M240i respektive M140i aby byl jasnější odstup od slabších verzí.

 

Vývoj nové M340i spadá pod divizi M Performance. Ta pod kapotu umístí modifikovaný třílitrový řadový šestiválec s dvojitým přeplňováním. Výkonu bude mít téměř na rozdávání, odhaduje se 350 až 380 koní, které vozu poskytnou velmi zajímavou dynamiku. Takový kolos budou zastavovat i lepší brzdy. Na obrázku můžete vidět zlaté třmeny, a vrtané kotouče budou vrtané a možná budou na přání k dispozici i z karbonkeramiky.

 

Na výběr bude z pohonu zadních kol sDrive, nebo všech kol xDrive. Taktéž bude mít zákazník volnou ruku při výběru převodovky. Nejen pro skalní fanoušky bude k dispozici šestistupňový manuál, a alternativa k němu bude osmistupňový automat.

Zdroj: Motor.es

Vytisknout

Diskuze: BMW M340i - poloviční M3 skutečně vznikne

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Italský dvojník MX-5 nakonec neponese znak Alfa Romeo - anotační foto

Italský dvojník MX-5 nakonec neponese znak Alfa Romeo

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud