Audi S4 bude mít problém. Poloviční M3 nabídne až 380 koní, vrtané kotouče, ostrý "eMkový" vzhled a volitelně pohon zadních kol či manuální převodovku.
Rozšiřování modelové nabídky má jeden hlavní cíl. Nabídnout každému zákazníkovi model, který mu bude co možná nejvíce vyhovovat. Kdo u BMW hledal sportovní středně velký sedan, ale neměl na M3, musel jít ke konkurenci, tedy Audi S4, nebo Mercedes C450 AMG Sport. To by se však mělo změnit.
Poloviční M3, se nakonec v rámci dotahování nabídky konkurence přeci jen dočká sériové výroby. Předpokládaný název bude M340i, po vzoru menších, v současnosti ještě označovaných M235i a M135i, které brzy přejdou na M240i respektive M140i aby byl jasnější odstup od slabších verzí.
Vývoj nové M340i spadá pod divizi M Performance. Ta pod kapotu umístí modifikovaný třílitrový řadový šestiválec s dvojitým přeplňováním. Výkonu bude mít téměř na rozdávání, odhaduje se 350 až 380 koní, které vozu poskytnou velmi zajímavou dynamiku. Takový kolos budou zastavovat i lepší brzdy. Na obrázku můžete vidět zlaté třmeny, a vrtané kotouče budou vrtané a možná budou na přání k dispozici i z karbonkeramiky.
Na výběr bude z pohonu zadních kol sDrive, nebo všech kol xDrive. Taktéž bude mít zákazník volnou ruku při výběru převodovky. Nejen pro skalní fanoušky bude k dispozici šestistupňový manuál, a alternativa k němu bude osmistupňový automat.
Zdroj: Motor.es
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?