Audi S4 bude mít problém. Poloviční M3 nabídne až 380 koní, vrtané kotouče, ostrý "eMkový" vzhled a volitelně pohon zadních kol či manuální převodovku.
Rozšiřování modelové nabídky má jeden hlavní cíl. Nabídnout každému zákazníkovi model, který mu bude co možná nejvíce vyhovovat. Kdo u BMW hledal sportovní středně velký sedan, ale neměl na M3, musel jít ke konkurenci, tedy Audi S4, nebo Mercedes C450 AMG Sport. To by se však mělo změnit.
Poloviční M3, se nakonec v rámci dotahování nabídky konkurence přeci jen dočká sériové výroby. Předpokládaný název bude M340i, po vzoru menších, v současnosti ještě označovaných M235i a M135i, které brzy přejdou na M240i respektive M140i aby byl jasnější odstup od slabších verzí.
Vývoj nové M340i spadá pod divizi M Performance. Ta pod kapotu umístí modifikovaný třílitrový řadový šestiválec s dvojitým přeplňováním. Výkonu bude mít téměř na rozdávání, odhaduje se 350 až 380 koní, které vozu poskytnou velmi zajímavou dynamiku. Takový kolos budou zastavovat i lepší brzdy. Na obrázku můžete vidět zlaté třmeny, a vrtané kotouče budou vrtané a možná budou na přání k dispozici i z karbonkeramiky.
Na výběr bude z pohonu zadních kol sDrive, nebo všech kol xDrive. Taktéž bude mít zákazník volnou ruku při výběru převodovky. Nejen pro skalní fanoušky bude k dispozici šestistupňový manuál, a alternativa k němu bude osmistupňový automat.
Zdroj: Motor.es
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?