Včera jsme vám zde ukázali tajemný prototyp Citroënu C4 Piccaso s černými plasty a dnes pro vás máme drsnou verzi vozu C4 Cactus.
Offroadově se tvářící crossover má na svědomí firma Musketier, která se specializuje na doplňky pro japonská a francouzská auta. Na tuningové výstavě v Essenu proto představila terénní podobu Citroënu C4 Cactus, jenž by mohl směle do terénu. Vůz dostal název SurCross a prakticky se jedná o paket, jenž zvyšuje světlou výšku, přidává ochranné rámy, terénní pneumatiky a na zakázku dělaný lak.
Co nás v redakci dostalo, je čtveřice koncovek výfuku, které jako by říkali, že vůz má výkone nejméně 300 koní. To je však pouhý klam, pod kapotou se nachází naftový motor o výkonu 100 koní. Kdo by o něj měl zájem, firma si jej cení na částku 32.338 Eur, přičemž za příplatek 799 Eur se výkon posune o 20 koní a 35 Nm výše.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.