Škoda Auto se chce s novou Fabii více přiblížit mladším zákazníkům a proto uvedla jednu povedenou novinku.
Kromě toho, že si zákazník může u své Fabie vybrat jeden ze čtyř odstínů střechu, jinak barevná vnější zpětná zrcátka a nebo kola z lehké slitiny, je tu i další originální novinka. Výrobce začal nabízet možnost, nechat si vytisknout velkou fotografii na pravou část palubní desky. Fotografie nalepená na část palubní desky stojí 480 korun a instalaci zvládne buď sám zákazník, nebo jí přilepí v libovolném servisu Škoda Auto.
Fólii lze použít do Fabie s dekorační lištou v odstínech Piano bílá a Piano černá. Ty jsou standardem u nejvyšší výbavy Style. U základních výbav si může zákazník palubní desku v odstínu Piano bílá či Piano černá dokoupit za 1000 Kč, což platí u druhého stupně výbavy. U základní výbavové linie vás vyjde na 7 tisíc Kč spolu i s malým koženým paketem.
Pro doplnění, případná fotografie musí mít minimální rozměr 1732 x 816 pixelů a výrobce vám samozřejmě nevytiskne fotografie s hanlivým obsahem, zakázanými symboly, rasistickými motivy a nebo snímky zobrazující násilí na lidech či zvířatech.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.