Nadcházející nejostřejší provedení Ferrari LaFerrari XX, bylo představeno na zajímavých digitálních nákresech.
Projekt je dílem studia Motorionline, konkrétně za jeho stvořením stojí návrhář Daniele Pelligra. Talentovaný sicilský umělec učinil řadu vizuálních změn na voze a přidal nové aerodynamické prvky z uhlíkových vláken a nové otvory pro přívod vzduchu na kapotě. Přední nárazník je taktéž odlišný v porovnání s obyčejným LaFerrari, stejně tak jako příď, která je nyní více agresivnější.
Předpokládá se, že LaFerrari XX bude debutovat v průběhu akce Ferrari Finali Mondiali v Abu Dhabi, která je naplánována na 3-6. prosince. Předchozí zprávy se domnívají, že stroj bude mít 6,3 litrový motor V12 a vylepšený elektrický motor o celkovém výkonu 1050 koní. Výroba se údajně omezí na pouhých 30 kusů.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.