Nadcházející nejostřejší provedení Ferrari LaFerrari XX, bylo představeno na zajímavých digitálních nákresech.
Projekt je dílem studia Motorionline, konkrétně za jeho stvořením stojí návrhář Daniele Pelligra. Talentovaný sicilský umělec učinil řadu vizuálních změn na voze a přidal nové aerodynamické prvky z uhlíkových vláken a nové otvory pro přívod vzduchu na kapotě. Přední nárazník je taktéž odlišný v porovnání s obyčejným LaFerrari, stejně tak jako příď, která je nyní více agresivnější.
Předpokládá se, že LaFerrari XX bude debutovat v průběhu akce Ferrari Finali Mondiali v Abu Dhabi, která je naplánována na 3-6. prosince. Předchozí zprávy se domnívají, že stroj bude mít 6,3 litrový motor V12 a vylepšený elektrický motor o celkovém výkonu 1050 koní. Výroba se údajně omezí na pouhých 30 kusů.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.