Nadcházející nejostřejší provedení Ferrari LaFerrari XX, bylo představeno na zajímavých digitálních nákresech.
Projekt je dílem studia Motorionline, konkrétně za jeho stvořením stojí návrhář Daniele Pelligra. Talentovaný sicilský umělec učinil řadu vizuálních změn na voze a přidal nové aerodynamické prvky z uhlíkových vláken a nové otvory pro přívod vzduchu na kapotě. Přední nárazník je taktéž odlišný v porovnání s obyčejným LaFerrari, stejně tak jako příď, která je nyní více agresivnější.
Předpokládá se, že LaFerrari XX bude debutovat v průběhu akce Ferrari Finali Mondiali v Abu Dhabi, která je naplánována na 3-6. prosince. Předchozí zprávy se domnívají, že stroj bude mít 6,3 litrový motor V12 a vylepšený elektrický motor o celkovém výkonu 1050 koní. Výroba se údajně omezí na pouhých 30 kusů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.