Minulý měsíc měl na autosalonu v Paříži premiéru oplastovaný koncept Citroën C1 s dodatkem Urban Ride.
Teď byl zcela náhodně vyfocen všímavým kolemjdoucím, konkrétně při transportu na přívěs kamionu. Citroën představil koncept C1 Urban Ride na začátku října v Paříži, že neřekl nic o tom, zda se vozidlo nakonec dostane do sériové výroby. Podle nejnovější fotky to teď ale vypadá, že se tak skutečně stane.
Jak se dalo očekávat, nafocený C1 Urban Ride vypadá v podstatě stejně jako dříve uvedený koncept, je to vlastně jen více robustně vypadající verze standardního C1. Všimnout si lze toho, že vozu chybí barevná látková zatahovací střecha, kterou měl dříve představený koncept. Je ale také dost možné, že v případě běžné produkce se na trhu objeví obě verze.
Konkurentem by se mohl případně stát Opel / Vauxhall Adam Rocks, jenž je vlastně taktéž oplastovaným městským vozem, kterému chybí pohon všech kol. Uvidíme tak, co si pro nás Citroën připravil, nová verze C1 Urban Ride by se ve světě jistě neztratila.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.