První skici konceptu Audi Prolog unikly ještě dříve, než nám jej automobilka stihla představit.
Máme tak k dispozici náznak podoby budoucí vlajkové lodi A9, která se má z konceptu Prolog následně přetavit. Na obou obrázcích můžeme vidět progresivní designový styl, který se v budoucnu má stát designovým jazykem automobilky.
Právě design, by měl být devízou budoucích modelů Audi. Automobilka si v současné době uvědomuje, že atraktivní design je to, co jejím modelům schází. Ostatně nové Audi TT je skutečně překrásný designový počin.
Zpět k Audi A9, respektive konceptu Prolog. Ten má být dlouhý 5,1 metru, 1,95 metru široký a 1,39 metrů měří na výšku. Nová vlajková loď by měla disponovat nejmodernějším motorem, který se v současné době vyvíjí. Je jím V8 twin-turbo s výkonem 600 koní a objemem 4,0 litru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.