Produkční verze konceptu LF-LC oficiálně potvrdili. Druhé LFA to ale nebude.
Místopředseda Lexusu pro Evropu, Alain Uyttenhoven potvrdil, že Lexus má v plánu představit produkční verzi LF-LC, tedy nového sporťáku, který by se měl přiblížit konkurentům, jako je například základní Porsche 911, nebo Mercedes-Benz AMG GT.
V rozhovoru pro Auto Express ještě uvedl, že se nebude jednat o model, který by měl být nástupcem supersportovního Lexusu LFA, oproti němu by mělo LF-LC, být „ještě normální auto“, které se bude vyrábět ve větší sérii, než jen 500 kusů, jak tomu bylo u LFA.
Odmítl specifikovat výkon a také design, respektive nechtěl říci jak moc se bude podobat zmíněnému konceptu. Údajně by však produkční verze neměla být tak vzdálená co se designu týče. Kromě LF-LC, mluvil také o malém crossoveru a také o dalších F modelech, kterých se můžeme dočkat již v brzké budoucnosti.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?