Ford se s novou generací Mustanga při jeho uvedení velice chlubil, jenže nová generace není zřejmě tak dobrá, jak se původně od ní očekávalo.
Britský magazín Autocar se totiž rozhodl otestovat nejnovějšího Mustanga (v americké speficikaci) a při prvních jízdách s ním nebyli moc spokojeni. Nejen jim připadala kvalita jízdy při nízkých rychlostech mírně řečeno natvrdlá. Američané přitom mají silnice v kvalitním stavu a tankodrom typu dálnice D1 snad u nich ani nenajdete.
Konkrétně tak jde o to, že jestliže americká "měkčí" verze je tvrdá, jaký jízdní komfort máme čekat od evropského provedení? Niovináři z Autocaru proto vyslovili, že vůz se bude zřejme velmi špatně chovat na nekvalitních silnicích, právě třeba na těch našich českých. Ford tyto věty vyslyšel a bude snažit naladit evropského Mustanga na mírnější notu.
„Jakmile si hrajeme s odpružením v nízkých rychlostech, riskujeme ohrožení jízdních vlastností vozu,” to řekli zástupci značky. Kvalitní jízdní vlastnosti jsou však u Mustanga očekávány nejvíc a dobře utlumený podvozek je jeho základem.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?