Evropská specifikace Mustangu dostane měkčí nastavení podvozku

ford mustang
ford mustang, foto: Ford
ar5 3. listopadu 2014 07:08
Sdílej:

Ford se s novou generací Mustanga při jeho uvedení velice chlubil, jenže nová generace není zřejmě tak dobrá, jak se původně od ní očekávalo.

Britský magazín Autocar se totiž rozhodl otestovat nejnovějšího Mustanga (v americké speficikaci) a při prvních jízdách s ním nebyli moc spokojeni. Nejen jim připadala kvalita jízdy při nízkých rychlostech mírně řečeno natvrdlá. Američané přitom mají silnice v kvalitním stavu a tankodrom typu dálnice D1 snad u nich ani nenajdete.

Konkrétně tak jde o to, že jestliže americká "měkčí" verze je tvrdá, jaký jízdní komfort máme čekat od evropského provedení? Niovináři z Autocaru proto vyslovili, že vůz se bude zřejme velmi špatně chovat na nekvalitních silnicích, právě třeba na těch našich českých. Ford tyto věty vyslyšel a bude snažit naladit evropského Mustanga na mírnější notu.

„Jakmile si hrajeme s odpružením v nízkých rychlostech, riskujeme ohrožení jízdních vlastností vozu,” to řekli zástupci značky. Kvalitní jízdní vlastnosti jsou však u Mustanga očekávány nejvíc a dobře utlumený podvozek je jeho základem.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?

Testy aut
Mercedes-Benz GLB

Test ojetiny: Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC – prémiový všeuměl o více než třetinu levněji

Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.