Limitovaná edice Porsche Panamery s názvem Exclusive Series, oficiálně už teď, naživo až v Los Angeles.
Práce na nové limitované edici přinesly úžasný výsledek. Luxusní Panamera stojí na základech Turbo S Executive, která má o 150 mm delší rozvor. V plánu je výroba pouhých 100 kusů všechny v dvoubarevné karoserii, která kombinuje barvy černé metalízy a kaštanově hnědé metalízy. Černou metalízou jsou lakované také dvaceti palcová litá kola Sport, stejně jako mřížka sání.
Interiér Porsche Panamera Exclusive Series, se může pochlubit Poltrona Frau kůží s barvou Agatha Chestnut Brown na sedadlech a spodní dveřní výplních. Střední část sedadel je potažen perforovanou kůží, která slouží k odvětrávání.
Síla přichází z 4,8 litrového motoru V8, který produkuje výkon 570 koní (419 kW) při 6000 otáčkách za minutu a 750 Nm (800 Nm s funkcí overboost) mezi 2250 a 5000 ot. Díky převodovce PDK, se zrychlení z 0 na 100 km/h zkrátilo na pouhých 3,9 sekundy a zastaví se až při rychlosti 310 km/h.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?