Těšíte se na nový Golf osmé generace? Tak to s tím tolik nepřehánějte, možná budete trochu zklamaní, co se týče desingu.
Už tu byly zprávy o tom, že Volkswagen chystá velmi radikální změny. Ty se měly týkat především designu, který by byl podřízený co možná nejlepší aerodynamice. Podle „zákulisních informací“, které zveřejnil britský Car Magazine tomu bude nakonec trochu jinak.
Nedočkáme se super aerodynamického tvaru, ale opět evolucí současné sedmé generaci, které pokračuje v plynulém vývoji designu již kultovního Golfu. Žádná velká změna tedy nebude. Dočkáme se tak trochu sterilního, čistého a jednoduchého designu, který pro někoho je nadčasově elegantní, pro jiné nudný a fádní.
Nový Golf se pravděpodobně dočká přeplňovaného tříválce s výkonem přes 80 kW a 200 N.m. točivého momentu. Nebudou chybět ani čtyřválcové TSI s objemy 1,2 nebo 1,4 a samozřejmě 1,8 litru s výkonem až 141 kW a 320 N.m. Dieselových agregátů se ještě dočkáme. Konkrétně tříválcové 1,4 TDI s výkonem 78 kW a 250 N.m. a čtyřválcovou 1,6 a dvoulitrem s výkonem až 141 kW a 400 N.m.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?