Než se dočkáme v roce 2017 nové generace Nissanu GT-R, dorazí ještě facelift té současné.
Nissan již naplno testuje prototypy faceliftované první generace supersportovního GT-R. Šéfdesignér Nissanu Shiro Nakamura řekl časopisu Top Gear, že je stále prostor pro zlepšení. Je tedy jasné, že pracují na omlazené verze R35.
Zatím se mluví pouze o kosmetických úpravách a to především v přední části, tedy masky, nárazníku a světel. Proměnou projde i interiér a zřejmě i zadní část vozu. O změnách pod kapotou se nemluví, stejně tak o modernizaci doposud perfektně fungující techniky.
Nová druhá generace Nissanu GT-R dorazí již v roce 2017, popřípadě na začátku roku 2018. Kromě dvakrát přeplňovaného šestiválce nabídne i elektromotor. Tohoto super hybridního sporťáku se dočkáme až za tři roky, je tedy logické, že současná generace dostane omlazený kabát.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?