Než se dočkáme v roce 2017 nové generace Nissanu GT-R, dorazí ještě facelift té současné.
Nissan již naplno testuje prototypy faceliftované první generace supersportovního GT-R. Šéfdesignér Nissanu Shiro Nakamura řekl časopisu Top Gear, že je stále prostor pro zlepšení. Je tedy jasné, že pracují na omlazené verze R35.
Zatím se mluví pouze o kosmetických úpravách a to především v přední části, tedy masky, nárazníku a světel. Proměnou projde i interiér a zřejmě i zadní část vozu. O změnách pod kapotou se nemluví, stejně tak o modernizaci doposud perfektně fungující techniky.
Nová druhá generace Nissanu GT-R dorazí již v roce 2017, popřípadě na začátku roku 2018. Kromě dvakrát přeplňovaného šestiválce nabídne i elektromotor. Tohoto super hybridního sporťáku se dočkáme až za tři roky, je tedy logické, že současná generace dostane omlazený kabát.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.