Nová Corsa se dočkala vřelého přivítání u veřejnosti a ještě než se stačila spustit její výroba, Opel už eviduje 30.000 zákazníků, co už o ní projevilo zájem.
V pořadí již pátá generace Corsy se představila nedávno na autosalonu v Paříži a od té doby se na výrobce valí tisíce objednávek. Počátek evropského prodeje je přitom naplánován až na listopad a takový zájem o novou Corsu pro Opel znamená, že model pro většinu zákazníků zřejmě vypadá více než dobře.
Nová Corsa je na trhu dlouhé roky a za tu dobu si získala srdce mnoha z nás. I to může být důvodem, že pravověrní fanoušci značky Opel prostě nedají na novou Corsu dopustit a ještě před začátkem výroby už na ní mají našetřené peníze. Mimochodem, do roku 2018 chce Opel vydat dalších 27 nových modelů a 17 motorů, takže komu by se Corsa nezamlouvala, bude mít brzy možnost vybírat z dalších novinek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.