Nová Corsa se dočkala vřelého přivítání u veřejnosti a ještě než se stačila spustit její výroba, Opel už eviduje 30.000 zákazníků, co už o ní projevilo zájem.
V pořadí již pátá generace Corsy se představila nedávno na autosalonu v Paříži a od té doby se na výrobce valí tisíce objednávek. Počátek evropského prodeje je přitom naplánován až na listopad a takový zájem o novou Corsu pro Opel znamená, že model pro většinu zákazníků zřejmě vypadá více než dobře.
Nová Corsa je na trhu dlouhé roky a za tu dobu si získala srdce mnoha z nás. I to může být důvodem, že pravověrní fanoušci značky Opel prostě nedají na novou Corsu dopustit a ještě před začátkem výroby už na ní mají našetřené peníze. Mimochodem, do roku 2018 chce Opel vydat dalších 27 nových modelů a 17 motorů, takže komu by se Corsa nezamlouvala, bude mít brzy možnost vybírat z dalších novinek.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?