BMW pustila do světa první video, kde je k vidění nová X5 M a X6 M. Máme pro vás i detailní informace.
Už několikrát se podařilo paparazzi fotografům zachytit nové „eMkové“ modely při testování a patří k těm nejčastěji zastiženým prototypům v poslední době. První oficiální záběry přišly až teď.
Oba dva modely budou mít pod kapotou nejspíše upravenou verzi 4,4 litrové V8 s dvěma turbodmychadly. Výkon motoru bude přibližně 560 koní (412 kW) a 680 Nm točivého momentu.
To znamená zrychlení z nuly na 100 kmPh za méně než 4,7 sekundy. Obrovský kolos se zastaví až na rychlosti 250 km/h kdy jej stopne elektrický omezovač.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.