BMW odhalilo speciální edici 23 modelů M4. Nazvalo ji DTM Champion Edition a opravdu stojí za to!
Stejně jako před dvěma lety i dnes má tato edice oslavit úspěchy v seriálu DTM. V roce 2012 byl úspěšný závodní Bruno Spengler, kterého oslavila edice M3 Coupé DTM Champion Edition. Název v roce 2014 zůstává stejný, jen je to místo M3, M4.
Výroba je značně omezená. Vyrobí se jen 23 vozů. Toto číslo má však pádný důvod. Zrovna tuto číslici neslo vozidlo s kterým triumfoval Marco Wittmann v sezóně 2014. Každý z vyrobených vozů bude lakován v alpské bílé metalíze.
Samozřejmě tato edice ponese mnoho odlišujících prvků, jako třeba pruh na kapotě, černě lakované mřížky masky chladiče, 19-palcová litá kola, odlehčenou střechu, černý přední splitter nebo tmavá zrcátka.
Výrazným prvkem je zadní spoiler, nebo difuzor. Uvnitř nalezneme prahové lišty s vlastnoručním podpisem Marco Wittmanna, M Performance páku ruční brzdy a volant potažené Alcantarou, sériovým číslem na přístrojové desce.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?