BMW odhalilo speciální edici 23 modelů M4. Nazvalo ji DTM Champion Edition a opravdu stojí za to!
Stejně jako před dvěma lety i dnes má tato edice oslavit úspěchy v seriálu DTM. V roce 2012 byl úspěšný závodní Bruno Spengler, kterého oslavila edice M3 Coupé DTM Champion Edition. Název v roce 2014 zůstává stejný, jen je to místo M3, M4.
Výroba je značně omezená. Vyrobí se jen 23 vozů. Toto číslo má však pádný důvod. Zrovna tuto číslici neslo vozidlo s kterým triumfoval Marco Wittmann v sezóně 2014. Každý z vyrobených vozů bude lakován v alpské bílé metalíze.
Samozřejmě tato edice ponese mnoho odlišujících prvků, jako třeba pruh na kapotě, černě lakované mřížky masky chladiče, 19-palcová litá kola, odlehčenou střechu, černý přední splitter nebo tmavá zrcátka.
Výrazným prvkem je zadní spoiler, nebo difuzor. Uvnitř nalezneme prahové lišty s vlastnoručním podpisem Marco Wittmanna, M Performance páku ruční brzdy a volant potažené Alcantarou, sériovým číslem na přístrojové desce.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?