 
            Vozit se v ní budou ti nejbohatší a nejdůležitější lidé. Nejedna z nich zavítá do USA, Číny nebo Arabských Emirátů. Mluvíme o prodloužené verzi Mercedesu Benz E-Class.
Německý úpravce a výrobce BINZ je známý právě kvůli úpravám Mercedesu E-Class. Z sériových modelů vytváří šestimetrové limuzíny, ambulance, pohřební vozy a nebo policejní modely. My vám však přinášíme ten nejnovější a nejzajímavější produkt současné výroby. Šestidveřovou limuzínu.
Ta prošla výraznou změnou. Lze říci, že byla rozříznuta na půl a doplněna o prostřední díl a znovu spojena v celek. Tak ve velmi velmi zjednodušené verzi.
Celkové prodloužení činí 1110 mm. Délka vozu je tedy 5979 mm a rozvor vzrostl na ohromných 3985 mm. Není tak divu, že se musela celá karoserie ze sílit. Konkrétně v prostřední části se nacházejí výztuhy z několika materiálů mimo jiné i z kompozitních lehkých a extrémně pevných materiálů.
Limuzína bude nabízena v šesti motorizacích. Jsou jimi E220, E250 CDI, E350 4 Matic a nejsilnější verze E500. A ještě jedno číslo na závěr. Hmotnost se oproti sériovému „Éčku“ zvýšila o 250 kg.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?