Vozit se v ní budou ti nejbohatší a nejdůležitější lidé. Nejedna z nich zavítá do USA, Číny nebo Arabských Emirátů. Mluvíme o prodloužené verzi Mercedesu Benz E-Class.
Německý úpravce a výrobce BINZ je známý právě kvůli úpravám Mercedesu E-Class. Z sériových modelů vytváří šestimetrové limuzíny, ambulance, pohřební vozy a nebo policejní modely. My vám však přinášíme ten nejnovější a nejzajímavější produkt současné výroby. Šestidveřovou limuzínu.
Ta prošla výraznou změnou. Lze říci, že byla rozříznuta na půl a doplněna o prostřední díl a znovu spojena v celek. Tak ve velmi velmi zjednodušené verzi.
Celkové prodloužení činí 1110 mm. Délka vozu je tedy 5979 mm a rozvor vzrostl na ohromných 3985 mm. Není tak divu, že se musela celá karoserie ze sílit. Konkrétně v prostřední části se nacházejí výztuhy z několika materiálů mimo jiné i z kompozitních lehkých a extrémně pevných materiálů.
Limuzína bude nabízena v šesti motorizacích. Jsou jimi E220, E250 CDI, E350 4 Matic a nejsilnější verze E500. A ještě jedno číslo na závěr. Hmotnost se oproti sériovému „Éčku“ zvýšila o 250 kg.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?