Opel představil téměř před rokem speciální verzi Opel Adam Bryan Adams, ale teprve nyní společnost oznámila, že vůz pošle do aukce.
Označení vůz ale není úplně tak přesné, protože z jednoho kousku se nakonec zrodilo přesně sedm stejných kusů. Zvláštní edice je vybavena zajímavým lakem karoserie připomínající vojenské maskování a nechybí ani pětipaprsková kola z lehké slitiny v černém laku. Vůz má také černé kožené sedačky, automatickou klimatizaci a infotainment systém IntelliLink se 7-palcovým dotykovým displejem.
Pod kapotou tluče 1.4-litrový benzínový motor, který nabízí výkon rovných 100 koní. Aukce pro charitativní organizaci bude probíhat až do 21. listopadu a očekává se, že cena za vůz by mohla přesáhnout částku 24 tisíc dolarů. Výtěžek z dražby bude připsán na účet organizace Bryan Adams Foundation, která si klade za cíl zlepšit kvalitu života lidí na celém světě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.