Informace jsou kompletní. Poslední střípek do pomyslné mozaiky byla česká cena. Kdo by jste po tomto krasavci zatoužili, připravte si minimálně 3,24 milionu korun.
Stává se tak o více než 1,5 milionu korun levnější, než jeho silnější bratr SLS 63 AMG, který však disponuje výkonem vyšším o 80 kW, tedy pokud se budeme bavit o základní verzi GT.
Silnější GT S je o více než 530 000 korun dražší. Ta se od základní GT liší nejen silnějším osmiválcem s výkonem 375 kW a maximem točivého momentu 650 N.m., ale také odlišnou brzdovou soustavu. Silnější verze má brzdové kotouče o rozměrech 390 x 36 mm vpředu a 360 x 26 mm vzadu.
Pro připomenutí, základní Mercedes-AMG GT nabízí výkone 340 kW a točivý moment 600 N.m. Navíc disponuje uzávěrkou diferenciálu. Silnější verze GT S mimo větší brzdové kotouče, adaptivní tlumiče, diferenciál s elektronickým řízením svornosti nebo upravený výfukový systém.
Z komfortní výbavy nabídne GT již v „základní“ ceně sedm airbagů, asistent prevence před kolizí, sedmipalcový displej radia, dvouzónovou klimatizaci, tempomat, nebo diodová světla.
Bez příplatku jsou barvy černá nebo červená. Ostatní laky jsou za příplatek, v případě standartní metalické barvy je příplatek 30 906 korun, nejdražší speciální oranžová Solarbeam stojí 227 891 korun.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?