Již tento týden se na Pařížském autosalonu představí novinky od Škodovky a mezi nimi nebude chybět nová Fabia. O klasické verzi jsme již informovali dříve, tak se nyní mrkněme na zoubek verzi kombi.
Není žádným překvapením, že kombík bude mít stejný design exteriéru a interiéru jako klasický hatch. Co nás ale u této praktičtější verze Fabie zajímá, je její zavazadlový prostor.
Bez sklopených sedadel má zavazadlový prostor objem 530 litrů. Méně příjemným překvapením je velikost po sklopení sedadel – 1395 litrů celkem. To je o 90 litrů méně, než předchozí generace.
Pasažéři ale dostanou prostor navíc. Interiér je o 21mm širší a o 8mm delší. Díky snížení získaly přední sedadla více prostoru pro hlavu. V celkových rozměrech narostla nová Fabie o 10mm na délku a 90 mm na šířku.
O pohon se postarají čtyři benzínové motory s výkony od 75 koní do 110 koní a tři dieselové, které poskytnou od 75 koní do 105 koní.
Zdroj: carscoops.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?