625C bude první model britské automobilky, který bude dostupný pouze na regionálním trhu. Je reakcí na poptávku na asijském trhu po 650S pro denní použití. O co tedy my v Evropě přijdeme?
Číslovka 625 v názvu modelu naznačuje výkon, který poskytuje 3.8 litrový V8 s dvěma turby – 625 koní. Písmeno C znamená „Club“, čímž výrobce naznačuje přístupnější, méně drsnou verzi modelu 650S.
Vůz bude vybaven ProActive Chassis Control (systém pro nastavení podvozku) a v módu „Normal“ nabídne zatím nejpohodlnější svezení ze všech McLarenů. Je to díky upravené rovnováze a novým tlumičům. Nastavení „Sport“ a „Track“ zůstane beze změn.
Již jsme zmínili výkon, ještě dodáme, že točivý moment je 610 Nm. Navzdory menšímu výkonu zvládne 625C uhánět rychlostí až 333 km/h, což je stejně jako jeho silnější kolega. Nižší výkon je nepatrně znát ve zrychlení. Z 0 na 100 je 625C o 0.1 vteřiny pomalejší – jeho čas je 3.1 vteřiny. Dvoustovku pak zvládne za 8.8 vteřiny (o 0.4 s pomalejší).
McLarenu se na asijském trhu daří. Model 625C půjde do prodeje nejdříve v Hong Kongu a kam zamíří dále se dozvíme v příštích měsících. S klasickým Coupe půjde doprodeje ve stejný moment i verze Spider.
Zdroj: McLaren
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?