625C bude první model britské automobilky, který bude dostupný pouze na regionálním trhu. Je reakcí na poptávku na asijském trhu po 650S pro denní použití. O co tedy my v Evropě přijdeme?
Číslovka 625 v názvu modelu naznačuje výkon, který poskytuje 3.8 litrový V8 s dvěma turby – 625 koní. Písmeno C znamená „Club“, čímž výrobce naznačuje přístupnější, méně drsnou verzi modelu 650S.
Vůz bude vybaven ProActive Chassis Control (systém pro nastavení podvozku) a v módu „Normal“ nabídne zatím nejpohodlnější svezení ze všech McLarenů. Je to díky upravené rovnováze a novým tlumičům. Nastavení „Sport“ a „Track“ zůstane beze změn.
Již jsme zmínili výkon, ještě dodáme, že točivý moment je 610 Nm. Navzdory menšímu výkonu zvládne 625C uhánět rychlostí až 333 km/h, což je stejně jako jeho silnější kolega. Nižší výkon je nepatrně znát ve zrychlení. Z 0 na 100 je 625C o 0.1 vteřiny pomalejší – jeho čas je 3.1 vteřiny. Dvoustovku pak zvládne za 8.8 vteřiny (o 0.4 s pomalejší).
McLarenu se na asijském trhu daří. Model 625C půjde do prodeje nejdříve v Hong Kongu a kam zamíří dále se dozvíme v příštích měsících. S klasickým Coupe půjde doprodeje ve stejný moment i verze Spider.
Zdroj: McLaren
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.