Americký trh je významným odběratelem vozů Ferrari. I možná z tohoto důvodu chystá Italská automobilka speciální edici určenou jen a pouze pro USA.
Server czechexotics.com přinesl zprávu o chystané limitované edici modelu F12 Berlinetta. Jednalo by se o verzi spyder. To že tato edice bude odkazem na minulost značky, je velmi pravděpodobné. V průběhu 60. let vyrobilo Ferrari speciální 275 GTB-4 NART v limitované sérii deseti vozů.
I proto se spekuluje s názvem F12 NART Spyder. Rovněž bude vyrobeno jen a pouze deset kusů a všechny budou prodány do Ameriky za 3,2 milionu dolarů (64 milionů korun). Vozy budou svým vzhledem exteriéru i interiéru odkazovat na North American Racing Team (NART).
O pohon se bude starat pravděpodobně neupravený agregát z F12 Berlinetty. Tedy V12 s objemem 6,2 litru a výkonem 544 kW (740 koní) s maximem točivého momentu 690 N.m. Oficiálně bude tato limitovaná edice odhalena 12. Října, během slavnostní večeře, při které bude usazen do vedení automobilky Sergio Marchionne.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?