Včerejškem vypuštěná silueta chystaného automobilu od Lamborghini naznačuje, že se nejspíše už brzo dočkáme modelu s motorem vpředu.
Lamborghini ale nenabídne nic převratného, protože v minulém století výrobce nabízel modely taktéž s motorem vpředu, takže se bude jednat spíše o návrat k dávné tradici. Na letošním ročníku pařížského autosalonu se díky tomu bude okolo stánku Lamborghini točit velká pozornost, jenž podtrhuje i slogan "jakmile je dosaženo dokonalosti, je možné ji zdvojnásobit".
Možným novým vozem s motorem vpředu se může stát například reinkarnace čtyřsedadlového gran turisma s názvem Espada, které se vyrábělo v šedesátých letech a jeho prodeje šli na doslova dračku. Více informací zatím není známo, a tak se nedočkavci musí spokojit až s říjnovým autosalonem, kde se nám ukáže další mistrovské dílo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.