Včerejškem vypuštěná silueta chystaného automobilu od Lamborghini naznačuje, že se nejspíše už brzo dočkáme modelu s motorem vpředu.
Lamborghini ale nenabídne nic převratného, protože v minulém století výrobce nabízel modely taktéž s motorem vpředu, takže se bude jednat spíše o návrat k dávné tradici. Na letošním ročníku pařížského autosalonu se díky tomu bude okolo stánku Lamborghini točit velká pozornost, jenž podtrhuje i slogan "jakmile je dosaženo dokonalosti, je možné ji zdvojnásobit".
Možným novým vozem s motorem vpředu se může stát například reinkarnace čtyřsedadlového gran turisma s názvem Espada, které se vyrábělo v šedesátých letech a jeho prodeje šli na doslova dračku. Více informací zatím není známo, a tak se nedočkavci musí spokojit až s říjnovým autosalonem, kde se nám ukáže další mistrovské dílo.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?