Včerejškem vypuštěná silueta chystaného automobilu od Lamborghini naznačuje, že se nejspíše už brzo dočkáme modelu s motorem vpředu.
Lamborghini ale nenabídne nic převratného, protože v minulém století výrobce nabízel modely taktéž s motorem vpředu, takže se bude jednat spíše o návrat k dávné tradici. Na letošním ročníku pařížského autosalonu se díky tomu bude okolo stánku Lamborghini točit velká pozornost, jenž podtrhuje i slogan "jakmile je dosaženo dokonalosti, je možné ji zdvojnásobit".
Možným novým vozem s motorem vpředu se může stát například reinkarnace čtyřsedadlového gran turisma s názvem Espada, které se vyrábělo v šedesátých letech a jeho prodeje šli na doslova dračku. Více informací zatím není známo, a tak se nedočkavci musí spokojit až s říjnovým autosalonem, kde se nám ukáže další mistrovské dílo.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?