Mercedes již pracuje na novém C-Class ve verzi kupé. Svou podobnost k S-Class Coupe nezapře.
Mercedes-Benz zatím nezveřejnil žádnou fotografii chystané novinky. Přinášíme tak ztvárnění, které uveřejnil server worldcarfans.com. Ti čerpali inspiraci ze současného S-Class Coupe, který je jistě předobrazem i pro samotné designery u Mercedesu.
Nabídka motorů bude nejspíše identická s čtyřdveřovou verzí modelu C. Včetně dieselového dvoulitrového přeplňovaného čtyřválce s výkonem 241 koní a 310 N.m. točivého momentu. Stejně tak i dvojitě přeplňovaného V6 třílitru disponujícím výkonem 329 koní a 479 N.m.
Vrcholem nabídky se zřejmě stane verze C63 AMG Coupe s dvojitě přeplňovaným čtyř-litrem V8, který bude produkovat nejméně 440 koní. Na trh se verze Coupe dostaví v roce 2015, popřípadě 2016.
Zdroj: wordlcarfans.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?