Luca di Montezemolo se rozhodl odejít z pozice předsedy Ferrari po 23 letech. Svojí funkci opouští k 13. říjnu tohoto roku.
Pro sedmašedesátiletého Itala se stalo Ferrari jednou z nejdůležitějších částí jeho života. Podle jeho slov se jednalo o 23 báječných a nezapomenutelných let.Jeho pozici nahradí výkonný ředitel Fiatu Sergio Marchionne. Podle Montezemoleho slov je důležité, aby novou nad novou fází Ferrari, doprovázenou veřejným prodejem akcií na Wall Street, držel dohled šéf celé FCA skupiny.Podle některých dohadů došlo mezi Montezemolem a Marchionnem ke sporům ohledně budoucnosti cestovních automobilů Ferrari, tak F1 týmem této automobily.Montezemolo označil toto za konec jedné éry. Nový předseda Ferrari si již vytyčil cíl zvýšit produkci aut. Bojí se ztráty čekajících zákazníků. Uvidíme tedy, co nám nová éra přinese.
Zdroj: autocar.co.uk
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?