Luca di Montezemolo se rozhodl odejít z pozice předsedy Ferrari po 23 letech. Svojí funkci opouští k 13. říjnu tohoto roku.
Pro sedmašedesátiletého Itala se stalo Ferrari jednou z nejdůležitějších částí jeho života. Podle jeho slov se jednalo o 23 báječných a nezapomenutelných let.Jeho pozici nahradí výkonný ředitel Fiatu Sergio Marchionne. Podle Montezemoleho slov je důležité, aby novou nad novou fází Ferrari, doprovázenou veřejným prodejem akcií na Wall Street, držel dohled šéf celé FCA skupiny.Podle některých dohadů došlo mezi Montezemolem a Marchionnem ke sporům ohledně budoucnosti cestovních automobilů Ferrari, tak F1 týmem této automobily.Montezemolo označil toto za konec jedné éry. Nový předseda Ferrari si již vytyčil cíl zvýšit produkci aut. Bojí se ztráty čekajících zákazníků. Uvidíme tedy, co nám nová éra přinese.
Zdroj: autocar.co.uk
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?