Japonské Subaru již několikrát uvedlo, že uvažuje o ostrém SUV. Nyní tuto myšlenku zhmotnili v Japonsku, kde představili koncept Forester STI tS.
Představení konceptu proběhlo na posledním závodě Super GT, který se v rámci série závodů pořádá v Japonsku. Ostrý design kde nechybí lízátko, masivní sací otvory, nástavce prahů nebo střešní spoiler doplňuje modrá barva „ala STI“ a pořádná 19 palcová kola prozrazují sportovní charakter vozu.
Značka již několikrát nabízela silnější verze Foresteru, které nabídly rychlejší svezení, ale k řezání zatáček, nebo jízdě na okruhu příliš nelákaly. Doba se však trochu pozměnila a rychlá SUV jsou v kurzu. To dosvědčuje i Audi SQ5, které jsme měli nedávno na redakčním testu a automobilka jej prodává po tisících.
To, že ostrá SUV jsou v kurzu, dokazuje i fakt, že koncept Forester STI tS vznikl na popud samotných zákazníků Subaru. Zřejmě jim nestačili silnější verze a edice Foresteru, který byl takové poloviční STI tS.
Zdroj: Subaru / response.jp
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?