 
            Soupeř pro novou Fabii přichází. Hyundai právě odhalila druhou generaci i20. Fluidic design pokračuje, ale již v evropském provedení.
Design bude opět tím hlavním lákadlem pro evropské zákazníky. V přední části zaujme šestiúhelníková maska chladiče a protažené světlomety. Zajímavým prvkem je C-sloupek v černém laku, který tak opticky prodlužuje vůz. Zadní části dominují svítilny, které zasahují až do víka zavazadlového prostoru.
Změny se také udály i v nabídce výbavy. Poprvé Hyundai nabídne u i20 střešní okno nebo blinkr v zrcátkách. Parkovací kamera, či led diody pro denní svícení budou opět v nabídce, kterou doplní i diody do zadních svítilen.
Nová druhá generace se prodloužila o 40 mm, o 24 mm je širší a o 16 mm nižší. Rozvor se prodloužil o 45 mm a kufr narostl na 326 litrů, což je změna 31 litrů oproti předchozí generaci.
Nabídka motorizací už tak výrazná není. V nabídce nalezneme čtyřválec o objemu 1,25 litru ve 55 a 62 kW verzi, následně 1,4 s výkonem 74 kW a pak dvě naftové motorizace 1,1 CRDi a 1,4 CRDi s výkonem 55 a 66 kW. V průběhu příštího roku má dorazit i sportovní verze N. Tak snad nabídne trochu více, než základní verze, které to nebudou mít ve srovnání s konkurencí lehké.
Zdroj: Hyundai
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?