Volvo nabízí možnost objednat XC90 již nyní. K dispozici je v edici First Edition za bezmála 2,5 milionu korun. K dispozici jich je, ale velmi málo.
V okamžiku, kdy Volvo představilo svou nejdůležitější novinku tohoto roku, okamžitě byly její dealeři zahlceni poptávkami po modelu XC90. Není se čemu divit, nové severské SUV se bezpochyby povedlo a vypadá vskutku dobře.
Ti, kteří se pro Volvo XC90 rozhodli již nyní, mají možnost objednávat vozy z edice First Edition, která čítá pouhých 1927 kusů. Je téměř jisté, že bude během pár dní vyprodaná. Pokud tedy chcete, aby jste byli mezi prvními, kteří dostanou XC90 musíte si pospíšit a připravit minimálně 2 470 000 Kč.
To, že si máte pospíšit neříkáme jen tak do větru. V tuto chvíli je k dispozici volných jen 8 kusů. Je sice pravda, že jsou některé XC90 jen rezervovány, a můžou být ještě odřeknuty, ale moc bych na to nevsázel. Objednávka se vytváří přes internet, vůz si naživo neprohlédnete.
První XC90 budou mít pod kapotou vznětový čtyřválec D4 Drive-E, který disponuje výkonem 225 koní a zároveň nízkou spotřebou, která v kombinovaném provozu nemá být vyšší než 5,8 litrů na 100 km. Všechny budou shodně v černé metalíze. Samozřejmostí budou ozdobné plaketky a štítek s pořadovým číslem, stejně tak i kožené čalounění, ventilovaná sedadla, dvanáctipalcový displej a nebo systém Volvo On Calls, kterým můžete kontrolovat své Volvo, přes chytrý telefon.
Zdroj: Volvo
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?