Volvo nabízí možnost objednat XC90 již nyní. K dispozici je v edici First Edition za bezmála 2,5 milionu korun. K dispozici jich je, ale velmi málo.
V okamžiku, kdy Volvo představilo svou nejdůležitější novinku tohoto roku, okamžitě byly její dealeři zahlceni poptávkami po modelu XC90. Není se čemu divit, nové severské SUV se bezpochyby povedlo a vypadá vskutku dobře.
Ti, kteří se pro Volvo XC90 rozhodli již nyní, mají možnost objednávat vozy z edice First Edition, která čítá pouhých 1927 kusů. Je téměř jisté, že bude během pár dní vyprodaná. Pokud tedy chcete, aby jste byli mezi prvními, kteří dostanou XC90 musíte si pospíšit a připravit minimálně 2 470 000 Kč.
To, že si máte pospíšit neříkáme jen tak do větru. V tuto chvíli je k dispozici volných jen 8 kusů. Je sice pravda, že jsou některé XC90 jen rezervovány, a můžou být ještě odřeknuty, ale moc bych na to nevsázel. Objednávka se vytváří přes internet, vůz si naživo neprohlédnete.
První XC90 budou mít pod kapotou vznětový čtyřválec D4 Drive-E, který disponuje výkonem 225 koní a zároveň nízkou spotřebou, která v kombinovaném provozu nemá být vyšší než 5,8 litrů na 100 km. Všechny budou shodně v černé metalíze. Samozřejmostí budou ozdobné plaketky a štítek s pořadovým číslem, stejně tak i kožené čalounění, ventilovaná sedadla, dvanáctipalcový displej a nebo systém Volvo On Calls, kterým můžete kontrolovat své Volvo, přes chytrý telefon.
Zdroj: Volvo
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?