Poslední generace Lanceru Evolution se s námi pomalu ale jistě loučí, ale ještě než se tak stane, obyvatelé USA se dočkají rozlučkové speciální edice.
Pro americký trh se nedávno představilo modelové provedení pro rok 2015 a k tomu se nyní přidá i závěrečná edice s názvem „Special Action Model“. V podstatě jde o provedení FX-440 MR, jenž bylo doposud nabízeno jen pro Velkou Británii. Japonští inženýři vůz přestaví na levostranné řízení a vyrobí jej pouze ve 40 kusech.
Lancer „Special Action Model“ nabídne starý známý dvoulitrový turbomotor, jenž nabídne výkon 440 koní a točivý moment 559 Nm. Američtí majitelé se tak mají na co těšit.. O tom jak to bude nadále s označením Evolution není nic jasného. Doposud se hovoří jen o hybridní verzi a už určitě nečekeje ostrou benzínovou raketu na čtyřech kolech, co bude drtit vše co jí přijde před čumák.
zdroj: Autoexpress.co.uk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.