O dnešním uvedení nové Škody Fabia jsme vás dnes pečlivě v ranních hodinách poctivě informovali, přitom padla řeč i o budoucí verzi Monte Carlo.
Theophilus Thin se nechal trochu unést a ihned po zveřejnění kompletní fotogalerie Fabie III se pustil do počítačové animace, která nám ukazuje tuzemskou novinku právě v edici Monte Carlo. V případě, že by se Škoda Auto tímto návrhem inspirovala, pak bychom neměli nic proti, protože vůz na snímku vypadá opravdu náramně.
Červený sportovní lak, černá kola z lehké slitiny a černé kryty zpětných zrcátek, to vše jsme mohli vidět i na minulé generaci, ale u nové tyto prvky dodávají vozidlu zcela novou tvář. Tento model by přitom mohl dostat i sportovnější podvozek a 17" kola z lehkých slitin, sportovní sedadla a kožený sportovní volant.
Bohužel, předchozí zprávy taktéž ukázaly, že ve třetí generaci Fabie nedočkáme nejsilnějšího provedení vRS, takže Monte Carlo bude vrcholem modelové řady Fabia.
Zdroj: theophiluschin
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.