Tajemný prototyp Audi S3 Sedan Plus se prohání po testovacích drahách kolem Německa, jedná se o předzvěst nové RS3ky?
Před více než rokem Audi představilo model S3 Sedan, takže se dá tak trochu předpokládat, že po roční existenci se na trh postupně blíží její ostřejší verze. Ačkoli Audi nedávno ukázalo velký zájem o rozvoj modelové nabídky, nynější pozornost se plně soustředí na vývoj nadcházející generace ostré RS3ky.
To co se teď prohání po silnicích Německa ale RS3 určitě nebyla, takže spekulace se točí kolem verze S3 Plus. Audi pravděpodobně chce čekaní na novou RS3 zkrátit uvedením mezitypu a je pravdou, že mnohým zákazníkům už obyčejná estrojka připadá nudná. O tom, kolik koní by mohla verze Plus dostat, se čistě spekuluje, nejvíce se ale uvádí hodnota 375 koní.
Plánuje se možná i ještě ostřejší verze RS3 Plus, ta by v případě vpuštění do výroby dostala výkon kolem 400 koní. Audi se prostě snaží zaujmout své zákazníky a přilákat je k tomu, aby právě u ní utratili své finance a jak se zdá, má k tomu dobře našlápnuto.
zdroj: Audi, Motorauthority.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?