Tajemný prototyp Audi S3 Sedan Plus se prohání po testovacích drahách kolem Německa, jedná se o předzvěst nové RS3ky?
Před více než rokem Audi představilo model S3 Sedan, takže se dá tak trochu předpokládat, že po roční existenci se na trh postupně blíží její ostřejší verze. Ačkoli Audi nedávno ukázalo velký zájem o rozvoj modelové nabídky, nynější pozornost se plně soustředí na vývoj nadcházející generace ostré RS3ky.
To co se teď prohání po silnicích Německa ale RS3 určitě nebyla, takže spekulace se točí kolem verze S3 Plus. Audi pravděpodobně chce čekaní na novou RS3 zkrátit uvedením mezitypu a je pravdou, že mnohým zákazníkům už obyčejná estrojka připadá nudná. O tom, kolik koní by mohla verze Plus dostat, se čistě spekuluje, nejvíce se ale uvádí hodnota 375 koní.
Plánuje se možná i ještě ostřejší verze RS3 Plus, ta by v případě vpuštění do výroby dostala výkon kolem 400 koní. Audi se prostě snaží zaujmout své zákazníky a přilákat je k tomu, aby právě u ní utratili své finance a jak se zdá, má k tomu dobře našlápnuto.
zdroj: Audi, Motorauthority.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.