Na automobilové přehlídce Pebble Beach Concours d'Elegance nebude chybět ani firma McLaren a jeho sportovně vzhlížející model 650S Sprint.
Jedná se o okruhový speciál a je založen na standardním modelu 650S Coupe. Vůz dostal větší vstupy pro přívod vzduchu k motoru, body kit karoserie, efektní polepy a nový zadní nárazník. Tento model má také lepší brzdy, přepracované řízení a závodní litá kola s pneumatikami Pirelli P Zero.
Okruhové zaměření je k vidění i v kabině, kde se odstranilo vše, co na okruhu nebudete potřebovat. Návrháři přidali společností FIA schválenou závodní klec, integrovaný hasicí přístroj a sedadlo z uhlíkových vláken se šesti-bodovým bezpečnostním pásem.
Pod kapotou se žádné změny neočekávají, sílu poskytne sériový twin-turbo 3,8-litrový motor V8, který má přepracovanou převodovku. Standardní motor vyvine výkon 650 koní a 678 Nm točivého momentu. To umožňuje, aby verze 650S Sprint zrychlila z 0 - 100km / h nejdéle do 3 sekund a maximálka by měla činit 333 km / h.
McLaren 650S Sprint je v současné době už možné objednávat, cena v Británii činí 198.000 liber (v přepočtu 6,9 milionu Kč), objednávat ho lze i skrze české zastoupení McLarenu.
Zdroj: McLaren
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.