Cena každého exempláře bude kolem 33 milionů Kč a bude zřejmě stát opravdu za to. Už v roce 1963 se Jaguar pustil do vývoje modelu Special GT E-Type, což měl být speciál zaměřený na okruhové závodění. Nakonec ale nešlo vše podle plánu a místo sériových modelů na okruh vzniklo jen pár testovacích mul, toť vše.
Jaguar proto hodlá tento projekt konečně dokočit, a to právě šestikusovou edicí moderního ztvárnění E-typu. Pro zajímavost, pokud by jeden z majitelů vůz naboural, oprava bude nejen že drahá, ale i velice zdlouhavá. Jaguar se rozhodl případně vůz opravovat původní výrobní postupy. Vnější a vnitřní panely karoserie jsou vyrobeny z hliníku a vůz údajně váží o 114 kilo méně, než jeho starý sériový předchůdce.
Pod kapotou se podívá 3,8litrový šestiválec se třemi karburátory Weber 45DCO3. Motor poskytne velice slušný výkon 340 koní a 380 Nm, což z lehkého E-typu bude dělat divokou hračku. Výkon poputuje jak jinak než na zadní nápravu a vůz byužije 15 palcová kola. Pro pravou sportovní atmosféru a zážitky vůz nenabídne posilovač řízení, za to nabídne sportovní sedadla či startovací tlačítko motoru.
zdroj: Jaguar