Mercedes-Benz Vito - bude pohánět přední, zadní i všechny čtyři kola

ar2, 29. července 2014, 21:35 Google+

Mercedes-Benz uvádí svého zástupce lehkých užitkových vozů, model Vito. Třetí generace přináší širokou paletu motorů, karoserií, výbavy a všechny druhy pohonů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
mercedes-benz vito / viano

mercedes-benz vito / viano | foto: Mercedes-Benz

Sdílejte článek

 

První Mercedes-Benz Vito zřel světlo světa v roce 1995. Jeho úspěch byl nezpochybnitelný a v roce 1999 se prodalo více než 75 000 kusů, tohoto užitkového modelu.

Nová třetí generace je nabízena ve dvou variantech délky rozvoru (3200 mm a 3430 mm) a třemi délkami vozu (4895 mm, 5140 mm a 5370 mm). Nárůst délky oproti druhé generaci je 140 mm. Při modernizaci došlo i na zvýšení vozu, celková výška může být až 1910 mm.

Objem vnitřního prostoru je od 5,0 až 6,6 metrů krychlových. Přičemž celková hmotnost se pohybuje od 2,80 až k 3,05 tun.

Největším překvapením je rozsah nabídky pohonných ústrojí. Krom pohonu přední nápravy (nejčastější řešení u lehkých užitkových vozů menších velikostí) je k dispozici také pohon zadní nápravy a samozřejmě i pohon všech čtyř kol. Zákazníci mají tak možnost vybrat si Vito, které přesně odpovídá jeho požadavkům a specifikacím.

Základní motorizací je 1,6 litrový čtyřválcový turbodiesel s výkonem 65 kW, který nese označení 109 CDI. Nádleduje 111 CDI s totožným agregátem nastaveným na 84 kW. Další motorizací je čtyřválec s objemem 2,15 litru a výkonem 100 kW, ten se skrývá pod označením 114 CDI a je nabízen pro Vita s pohonem zadních, nebo všech čtyř kol. Nabídku pomyslně uzavírá 119 CDI s 2,15 litrovým čtyřválcem naladěným na 140 kW a 440 N.m. Všechny motorizace splňují emisní normu Euro 6.

Zdroj: Mercedes-Benz

 


Vytisknout

Diskuze: Mercedes-Benz Vito - bude pohánět přední, zadní i všechny čtyři kola

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Porsche Cayenne

Facelift Porsche Cayenne přinesl více změn než jsme čekali!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud