Ford Focus RS třetí generace dostane výkon přes 300 koní

ar5, 20. července 2014, 16:14 Google+

Třetí generace Focusu RS je skoro za dveřmi a v souvislosti s tím se na svět dostávají nové a nové informace.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Focus RS

Focus RS | foto: virtuel-car

Sdílejte článek

Podle magazínu Autocar se nový Focus RS bude vůbec ten nejdrsnější Focus v celé historii značky. S tím souvisí i nová informace o tom, že pod kapotou třetí generace se ukryje čtyřválcový motor o objemu 2,3 litru, který má být vyladěn až na výkon 335 koní! Veškerá síla půjde opět na přední nápravu a pokud tomu opravdu tak bude, Leon Cupra 280 a nebo Megane RS Cup budou mít sakra velký problém.

Motor bude spolupracovat s manuální šestistupňovou převodovkou a o přenos síly na přední kola se bude starat i mechanický diferenciál se zvýšenou svorností, chybět nebude ani systém RevoKnuckle. Další novinkou je i to, že nový RS bude globálním modelem a dostane se tak na všechny světové důlěžité trhy, takže i do USA.

I když Focus RS III dostane více síly, zároveň prý bude o 20 % úspornější, o něco lehčí, agilnější a a nabídne vylepšené jízdní vlastnosti. No to zní hodně zajímavě a uvidíme, co z toho všeho bude nakonec pravda a jak se nový Focus RS popere časem s konkurencí. Mimochodem, krom zvýšeného výkonu se sníží světlá výška vozu, přiostří se podvozek a zvětší se průměr brzdových kotoučů. Podle Autocaru se Ford Focus RS III poprvé ukáže na Festivalu rychlosti v Goodwoodu v roce 2016.

zdroj: Autocar

Vytisknout

Diskuze: Ford Focus RS třetí generace dostane výkon přes 300 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Mitsubishi Pajero pro rok 2015 - drobné retuše pro terénního klasika - anotační foto

Mitsubishi Pajero pro rok 2015 - drobné retuše pro terénního klasika

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud