Porsche oddaluje příchod nového modelu Pajun, který je menší verzí Panamery. Přednost dostane jiný model. A tak se Pajunu dočkáme nejdříve v roce 2019.
Před třemi lety se poprvé začalo mluvit o příchodu menší Panamery, která sklízela neuvěřitelný úspěch. Modelová ofenziva byla na spadnutí a již v roce 2016 jsme se měli dočkat nového malého sedanu. Automobilka však přehodnotila své plány.
Před necelým měsícem, jsme přinesli informaci o příchodu „levného roadsteru Porsche 718“. A právě tento model je příčinou, proč Pajun musí ještě tři roky počkat. Porsche Product Strategy 2018, aneb interní produktový plán automobilky, udělal změny v příchodech nových modelů. Automobilka dá tedy přednost slibnému, levnému roadsteru, který si vezme na mušku BMW Z4, nebo Nissan 370Z.
Zatímco Porsche Pajun má být konkurentem pro Maserati Ghibli, Mercedes Benz CLS nebo BMW 6 Gran Coupé.
Jeho design bude vycházet z konceptu Panamera Sport Turismo (viz. Přiložené fotografie). Tento koncept se objevil v roce 2012 a sklidil pozitivní hodnocení. Jistou inspirací bude také samotná Panamera, která se za několik let dočká nové generace.
Porsche připravuje "levný" sporťák
Automobilka Porsche se vydává do segmentu, který pro ni není příliš typická. Brzy uvede model, který bude konkurovat... Zdroj: PorscheDo dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?