Zdroje uvnitř automobilky Bugatti prozradili deníku AutoGuide informaci, že nástupce Veyronu přijde již v příštím roce.
Již v únoru jsme se dozvěděli, že Bugatti představí časem druhou generaci Veyronu, která se pochlubí ještě vyšším výkonem. O dva měsíce později, byl spatřen tajemný prototyp na Nürburgringu, jehož zvukový projev byl až moc "tichý". Právě to naznačuje, že další generace Veyronu by mohla být hybridizována.
Podle Autoguide a zdrojů z Bugatti se nový Veyron opět pochlubí 16-válcovým motorem, jehož součástí bude i hybridní systém. To vše dohromady umožňí, aby supersport nabídl výkon 1500 koní! Bugatti se vždy zaměřuje na maximální rychlost a momentálně chce překonat americký Hennessey Venom GT. Nový Veyron si chce vzít titul nejrychlejšího auta na světě zpět a s výkonem 1500 koní to zřejmě půjde snadno.
Stejná zpráva dále uvádí, že výroba npvého Veyronu bude omezena na 450 jednotek, což je poměrně dost, když přihlédnéme k tomu, že do dnešního dne nebyly všechny vyrobené Veyrony prodány.
Zdroj: autoguide.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.