Zdroje uvnitř automobilky Bugatti prozradili deníku AutoGuide informaci, že nástupce Veyronu přijde již v příštím roce.
Již v únoru jsme se dozvěděli, že Bugatti představí časem druhou generaci Veyronu, která se pochlubí ještě vyšším výkonem. O dva měsíce později, byl spatřen tajemný prototyp na Nürburgringu, jehož zvukový projev byl až moc "tichý". Právě to naznačuje, že další generace Veyronu by mohla být hybridizována.
Podle Autoguide a zdrojů z Bugatti se nový Veyron opět pochlubí 16-válcovým motorem, jehož součástí bude i hybridní systém. To vše dohromady umožňí, aby supersport nabídl výkon 1500 koní! Bugatti se vždy zaměřuje na maximální rychlost a momentálně chce překonat americký Hennessey Venom GT. Nový Veyron si chce vzít titul nejrychlejšího auta na světě zpět a s výkonem 1500 koní to zřejmě půjde snadno.
Stejná zpráva dále uvádí, že výroba npvého Veyronu bude omezena na 450 jednotek, což je poměrně dost, když přihlédnéme k tomu, že do dnešního dne nebyly všechny vyrobené Veyrony prodány.
Zdroj: autoguide.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?