Britská divize Volkswagenu si pro své náročnější klienty připravila lahůdku v podobě luxusně vybaveného Golfa VII.
Dostal přízvisko Match a nabízí ve standardu četné množství prvků výbavy. Golf VII Match se mimo jiné pochlubí například polokoženými sedadly s Alcantarou, JV čalounění, předními a zadními parkovacími senzory, 16-palcovými litými disky Dover, předními mlhovými světlomety, osvětlením nástupního prostoru a nebo samosklápěcími zpětnými zrcátky. Za základní třídveřový model s motorem 1.4 TSI BlueMotion o výkonu 122 koní zaplatí zájemce 19.680 liber.
Zákazníci získají u Golfa Match mnohem víc. Dalším standardem je adaptivní tempomat s funkcí nouzového brždění, senzor deště a světel, samostmívající se zpětné vnitřní zrcátko, 4 jízdní profily řidiče či preventivní systém ochrany cestujících PreCrash. U motorizace 1.4 TSI může být zvolena 6-stupňová manuální nebo 7-rychlostní převodovka DSG, zatímco u motoru 1,6 TDI se 105 koňmi je k dostání buď 5-stupňová manuální nebo 7-rychlostní převodovka DSG.
Nejdražším se stane klasicky Volkswagen Golf VII Match 2,0 TDI DSG s pětidveřovou karoserií, který bude stát 24.120 liber. U něj najdeme automatické přepínání dálkových světel či parkovací asistent. Za přípatek lze do všech verzí dokoupit panoramatické střešní okno či navigační systém Discover Pro.
Zdroj: Volkswagen
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?