Britská divize Volkswagenu si pro své náročnější klienty připravila lahůdku v podobě luxusně vybaveného Golfa VII.
Dostal přízvisko Match a nabízí ve standardu četné množství prvků výbavy. Golf VII Match se mimo jiné pochlubí například polokoženými sedadly s Alcantarou, JV čalounění, předními a zadními parkovacími senzory, 16-palcovými litými disky Dover, předními mlhovými světlomety, osvětlením nástupního prostoru a nebo samosklápěcími zpětnými zrcátky. Za základní třídveřový model s motorem 1.4 TSI BlueMotion o výkonu 122 koní zaplatí zájemce 19.680 liber.
Zákazníci získají u Golfa Match mnohem víc. Dalším standardem je adaptivní tempomat s funkcí nouzového brždění, senzor deště a světel, samostmívající se zpětné vnitřní zrcátko, 4 jízdní profily řidiče či preventivní systém ochrany cestujících PreCrash. U motorizace 1.4 TSI může být zvolena 6-stupňová manuální nebo 7-rychlostní převodovka DSG, zatímco u motoru 1,6 TDI se 105 koňmi je k dostání buď 5-stupňová manuální nebo 7-rychlostní převodovka DSG.
Nejdražším se stane klasicky Volkswagen Golf VII Match 2,0 TDI DSG s pětidveřovou karoserií, který bude stát 24.120 liber. U něj najdeme automatické přepínání dálkových světel či parkovací asistent. Za přípatek lze do všech verzí dokoupit panoramatické střešní okno či navigační systém Discover Pro.
Zdroj: Volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.