Od jakživa byl největším soupeřem Fordu Mustang Chevrolet Camaro. Vždy spolu soupeřili a nebáli se přímého srovnání. Nová generace Mustangu je již na světě. Camaro zatím pokulhává, ale o nové generaci se již začíná mluvit a my máme první informace…
Nedávné představení nové generace Fordu Mustang zaznamenalo nevídanou pozornost. Nyní, když první dojmy odezněly, začíná se mluvit o tom, jak na to odpoví Chevrolet se svým modelem Camaro. Ten je k mání zatím jen v páté generaci, kdežto Mustang už má generaci šestou. Vše by se mělo změnit už v roce 2016, kdy dorazí nová šestá generace Camara, která přinese spoustu novinek a překvapení. Jedním z nich bude možná nový motor.
Zatím není nic potvrzeno, ale určité zdroje tvrdí, že nové Camaro bude mít pod kapotou čtyřválcový dvoulitr! Na první pohled to zní děsivě, ale pokud si uvědomíme, že takový Mercedes-Benz A AMG má 360 koní a také má „jen“ dvoulitr, tak to tak zle nezní.
U Camara se mluví o dvoulitrovém turbo motoru z Cadillacu CTS. Ten disponuje 272 koňmi a 400 N.m. točivého momentu. „Základní“ Camaro by však mohlo dostat silnější alternaci tohoto motoru. Předpokládáme přes 300 koní a 400 N.m.
Zdroj: gtspirit.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.