Před týdnem jsme vám zde přinesli test Peugeotu 2078 GTi, který nás hodně bavil a jeho test jsme si opravdu užívali.
Francouzský Peugeot se však chystá uvést na trh ještě více „sportovnější“ 208 GTi, kterou se rozhodl ukázat na letošním festivalu rychlosti v britském Goodwoodu. Ten se bude konat letos od 27 do 29. června a speciální 208 GTi ponese přízvisko 30"th Anniversary. Zatím není známo, co vše se na voze oproti sérii změní, ale Peugeot vypustil pro fanoušky první záběr.
Ten nám ukazuje, že sportovní vůz je vybaven britskou vlajku pod přední mřížkou. I technické podrobnosti jsou v současné době málo známé, pod jeho kapotou se určitě 1,6-litrový turbomotor, u něhož se očekává lehký nárůst výkonu. Pro připomenutí, obyčejné 208 GTi má výkon 200 koní a 275 Nm točivého momentu. Z 0 - 100 km/h zrychlí za 6,8 sekundy a dosáhne maximální rychlostí 230 km/h.
Zdroj: Peugeot
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.