Oficiální fotku Nissanu Vision Gran Turismo, odhaluje nejen podobu automobilu pro virtuální svět hry Gran Turismo 6.
Automobilky pochopili, že reklama není pouze ta, kterou zaplatí v televizi, popřípadě v tisku či na internetu. Každá z nich, pokud chce získat srdce zákazníka, musí „útočit“ i jinými způsoby. Není tak náhodou, že sami výrobci spolupracují s vývojáři závodních her a v poslední době pro tyto hry vytvářejí nové modely! Jde sice jen o prototypy, ale jejich význam je často větší, než „pouhá“ účast na závodní dráze v počítačové hře.
Nissan není jedinou automobilkou, která vytvořila „speciál“ do hry Gran Turismo. Například Toyota, Mercedes-Benz, BMW Mitsubishi, a také Volkswagen vytvořili speciální "model" pro Gran Turismo.
Nicméně u Vision Gran Turismo jde pravděpodobně o mnohem více, než o pouhý marketingový tah. Tento ostře řezaný sporťák nám možná má nastínit případnou podobu další generace GT-R. Automobilka jistě bude zjišťovat, jak se veřejnosti líbí.
Vypadá téměř jako Batmobile. Hranatý design, který nápadně připomíná aktuální designový jazyk automobily Lexus. Masivní difuzor společně s kruhovými světly do světa bude hlásat jak ostrý je to „hoch“.
Ve velké míře se využívaly kompozitní materiály. Z uhlíkových vláken je zadní křídlo, které svou masivní konstrukcí zhoršuje výhled vzad, ale to vlastně není ani tak důležité, však jde o koncept, který se bude prohánět jen ve hře.
Zdroj: autos.yahoo.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.