Nové BMW M4 Coupé se zběsile prohnalo po Nürburgringu a výsledek z toho je o 13 sekund rychlejší zajetí okruhu, než M3 Coupé.
Při testování Sport Auto, zajelo M4 Coupé závodní okruh za pouhých 7 minuta 52 sekund. Dosáhlo tak o 13 sekund lepšího času než jeho přímý předchůdce BMW M3 Coupé. Samozřejmě, každému je jasné, že nový model, musí být i lepší, ale takhle výrazný rozdíl snad nikdo nečekal.
Nové BMW M4 Coupé je oproti předchozímu ostrému kupé od BMW, lehčí, výkonnější, má daleko propracovanější podvozek, řízení, rychlejší automatickou převodovku a v neposlední řadě i lepší rozložení hmotnosti.
Jak jsme již dříve psali, M4 Coupé pohání dvakrát přeplňovaný třílitrový šestiválec, který produkuje výkon 431 koní (317 kW) a maximum točivého momentu je 550 Nm. Všechen výkon je posílán na zadní kola, buď přes manuální šestistupňovou převodovku, nebo přes sedmistupňový automat DCT.
Zrychlení z 0 na 100 kilometrů za hodinu zabere 4,1 sekundy a M4 Coupé se zastaví až na 250 km/h, kdy jej zastaví elektronický omezovač. BMW pro své zákazníky nabízí M drive balíček, který posune elektronický omezovač a „emčtyřce“ dovolí uhánět rychlostí až 280 km/h.
Zdroj: BMW
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.