Volkswagen si pro svou náročnou klientelu připravil novou luxusní edici s názvem Amarok Ultimate.
Ten je navržen pro ty nejnáročnější zákazníky, kteří hledají u vozidla VW nejen robustnost a bezpečí, ale také i patřičnou dávku luxusu a výbavy. Edice Ultimate je proto ve standardu vybavena bi-xenonovými světlomety s integrovanými LED diodami pro denní svícení. Dále se pochlubí stříbrnými kryty vnějších zpětných zrcátek a nebo tónovanými zadními světlomety.
Na korbě se osadil bezpečnostní ocelový rám, podvozek chrání četné plechové a ocelové kryty a to vše podtrhují litá kola Aragonit ó rozměru 19-palců. Interiér nabídne posádce kožená, elektricky vyhřívaná sedadla, speciální podlahové rohože a GPS navigaci. K dispozici je couvací zpětná kamera a alarm.
Volkswagen Amarok Ultimate bude k dispozici se všemi druhy motorů a jeho cena bude činit 41 376 Eur.
Zdroj: Volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.